Oare de ce nu funcționează Google Search Blog?

Tocmai vroiam să caut mai multe informații despre un anumit blogger pe diferite bloguri din România, așa că primul gând a fost să-l caut pe Google Search Blog, pentru că mi se afișează doar articole de pe bloguri sau diferite platforme de blogging.

Funcția de Search Blog oferită de echipa Google este foarte utilă având în vedere că rezultatele din motorul de căutare sunt cam varză și este peste tot plin de spam.

Așadar, am rămas puțin mască când am văzut că serviciul lor de căutare pe bloguri este la pământ și am observat clasica lor eroare, clasicul lor format 404 Not Found.



V-am pus și vouă mai sus eroare pe care o primesc când încerc să intru pe Google Search Blog. Am încercat să intru chiar și dintr-o căutare pe motorul de căutare însă aceeași eroare.

Chiar nu-mi dau seama ce s-a întâmplat și de ce au decis să închidă această căutare. Probabil că după ce voi publica acest articol o să caut mai multe informații despre acest subiect, chiar și pe blogul oficial de la Google.

Așadar, sper ca acest serviciu să-și revină cât mai repede și să mă pot bucura de rezultate mai calitative decât de pe clasicele căutări pline de spamming.