Promoțiile de la eMAG, marketing sau țeapă?

Zilele astea este o nouă ofertă din partea marelui magazin eMAG, este vorba de Summer Fest. Știm cu toții că în urmă cu puțin timp a mai fost o ofertă tot din partea aceluiași magazin, numită Revoluția Prețurilor.

Pe lângă cele două menționate, știu sigur că au mai fost câteva. Aceste așa zise oferte sunt mici tentative de a imita marea zi a reducerilor, numită Black Friday, preluată din țările cu o economie mult peste nivelul țării noastre.

Așadar, unde vreau eu să ajung defapt?

La aceste așa zise oferte. Mă uitam astăzi peste un televizor care era redus de la 999 RON la 699 RON, la prima vedere, o reducere de 30% nu este deloc mică și atrage foarte repede atenția, însă ceea ce mi-a tras și mai mult atenția au fost comentariile, în care un utilizator spunea că a cumpărat televizorul respectiv în urmă cu ceva timp la prețul de 700 RON.

Așadar, unde-i acea reducere? Acea ofertă despre care vorbiți voi într-una și într-una? Se știe de când lumea și pămânul că înainte de o reducere substațială, se umflă prețul și după se reduce cu un număr foarte mare, astfel încât să atragă clienți, iar prețul să fie mai mic, sau, de cele mai multe ori, mai mare decât cel inițial.

Faza comică este că această strategie de marketing chiar funcționează și sunt o mulțime de oameni care chiar pun botul la aceste așa zise oferte și cumpără fără să se intereseze, ba mai mult, fac diferite împrumuturi pe unde pot pentru a profita de ofertele respective.

Acestea fiind spuse, nu mai puteți botul la reduceri și analizați prețurile atât în piața din țară, cât mai ales și piața din afară. Baftă la cumpărături!